Το ProtoSol.gr είναι ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του διαδικτύου (εφεξής «Κατάστημα») της επιχείρησης ΜΑΝΑΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ μεΑΡ. ΓΕΜΗ 136617603000, ΑΦΜ 147776400, ΔΟΥ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ και ΈΔΡΑ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 98 ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ.
Στο παρόν περιλαμβάνονται κατά τρόπο σαφή, ευκρινή και κατανοητό οι όροι χρήσης του Καταστήματος. Περαιτέρω, κάθε σύμβαση που συνάπτεται μέσω του Καταστήματος διέπεται από τους όρους που αναφέρονται στο παρόν καθώς και όσους, κατά περίπτωση συμφωνηθούν μεταξύ των μερών. Οποιοιδήποτε άλλοι όροι αποκλείονται ρητώς. Με την επιφύλαξη της αρχής της τήρησης καλής πίστης και των χρηστών συναλλακτικών ηθών καθώς και, εν γένει, των διατάξεων που διέπουν τις δικαιοπραξίες, ιδίως αυτών που συνάπτονται από απόσταση (όπου εφαρμόζονται), κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του Καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του Καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό.
1. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ
Το Κατάστημα ενδέχεται να περιέχει διασυνδέσεις ή ενδείξεις αναφορικά με άλλες ιστοσελίδες που ανήκουν και διαχειρίζονται τρίτοι. Η Εταιρεία δεν χειρίζεται ούτε ελέγχει και ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε πληροφορία, προϊόν ή υπηρεσία που εμπεριέχεται σε αυτές. Συνεπώς, για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά την επίσκεψη ή χρήση τους οφείλετε να απευθύνεστε απευθείας στους νόμιμους εκπρόσωπους των εν λόγω ιστοσελίδων, οι οποίοι φέρουν τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους.
Η Εταιρεία δεν δηλώνει με κανέναν τρόπο ότι οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στα έγγραφα και στις ανακοινώσεις που δημοσιεύονται σ’ αυτό το διακομιστή είναι κατάλληλα για οποιονδήποτε σκοπό. Κάθε τέτοιο έγγραφο και σχετική γραφική απεικόνιση παρέχεται “ως έχει” χωρίς καμιά απολύτως εγγύηση οποιουδήποτε είδους.
Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημιά (συμπεριλαμβανομένης της αποζημίωσης για ηθική βλάβη) που προκύπτει από αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης.
Με τη χρήση του Καταστήματος, ο χρήστης δηλώνει ότι συμφωνεί ότι η χρήση γίνεται με δική του ευθύνη και αναγνωρίζει ότι, παρ’ ότι η Εταιρεία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, δεν είναι δυνατόν να εγγυηθεί ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές στη χρήση ή λάθη στο περιεχόμενο του καταστήματος. Οι φωτογραφίες των αγαθών είναι ενδεικτικές.
Ο χρήστης του Καταστήματος (στην έννοια του οποίου συμπεριλαμβάνεται κάθε πρόσωπο που χρησιμοποιεί το Κατάστημα, με ή χωρίς δικαιώματα χρήσης, με ή χωρίς σύνδεση, καθώς και οποιοσδήποτε ευθύνεται κατά το νόμο για πράξεις τρίτου προσώπου που το χρησιμοποιεί, πχ ο δικαστικός συμπαραστάτης ή ο νόμιμος κηδεμόνας ανήλικου) δηλώνει ότι είναι νομικά ικανός να συνάψει σύμβαση με την Εταιρεία μέσω του Καταστήματος, καθώς επίσης και να κάνει χρήση του Καταστήματος υπό τους όρους και προϋποθέσεις που αναφέρονται εδώ. Επίσης, εφ’ όσον η χρήση του Καταστήματος γίνεται κατόπιν συνδέσεως με αυτό με τα στοιχεία σύνδεσης του Χρήστη, αποδέχεται ότι είναι προσωπικά και οικονομικά υπεύθυνος για κάθε χρήση του Καταστήματος, ακόμα και αν η χρήση του Καταστήματος γίνεται από άλλους, π.χ. πρόσωπα που διαμένουν με αυτόν. O εγγεγραμμένος χρήστης συμφωνεί να απαγορεύει κάθε χρήση του Καταστήματος σε ανηλίκους, οι οποίοι χρησιμοποιούν τον λογαριασμό του ή το όνομά του.
Ο χρήστης είναι ελεύθερος να κάνει χρήση του Καταστήματος σύμφωνα με τους παρόντες όρους, το νόμο και τα χρηστά ήθη. Η ευθύνη για τα περιεχόμενα των συναλλαγών ανήκει αποκλειστικά στο χρήστη. Η Εταιρεία δεν ασκεί κανένα είδος διόρθωσης ή παρέμβασης στα δεδομένα που μεταφέρει ο χρήστης, ο οποίος οφείλει να συμπληρώνει σωστά τα πεδία στις on-line φόρμες επικοινωνίας.
Ο χρήστης συμφωνεί και αναλαμβάνει την υποχρέωση να μη χρησιμοποιεί το Κατάστημα για:
1. αποστολή, δημοσίευση ή μετάδοση με οποιοδήποτε τρόπο οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι ή μπορεί να κριθεί για οποιοδήποτε λόγο ανήθικο (προσβάλλει τα χρηστά ήθη, τις κοινωνικές αξίες, την ανηλικότητα κλπ) ή παράνομο ή, εν γένει, προσβάλλει, βλάπτει ή ζημιώνει την Εταιρεία ή οποιονδήποτε τρίτο και τα έννομα αγαθά αυτών,
2. αποστολή, δημοσίευση ή μετάδοση με οποιοδήποτε τρόπο οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται από συμφωνίες εμπιστευτικότητας), καθώς και οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων ή περιέχει κακόβουλο λογισμικό με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλισμικού υπολογιστών,
3. Κάθε άλλη ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας,
4. Οποιαδήποτε συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.
Με την επιφύλαξη κάθε άλλου δικαιώματος της εταιρείας, οποιαδήποτε χρήση αντίθετη προς τα ανωτέρω δύναται να επιφέρει και διακοπή των παρεχόμενων υπηρεσιών χωρίς καμία ειδοποίηση. Ο χρήστης συμφωνεί ότι η διοίκηση, οι υπάλληλοι, οι συνεργάτες και οι μέτοχοι της Εταιρείας δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε παράβαση των ανωτέρω υποχρεώσεων εκ μέρους του Χρήστη.
2. ΣΥΜΒΑΣΗ
Για τη σύναψη σύμβασης με την Εταιρεία (π.χ. αγορά αγαθού) μέσω του Καταστήματος δεν απαιτείται η εγγραφή στο Κατάστημα (με τη χρήση «ονόματος χρήστη» και «κωδικού πρόσβασης»). Κατά τη διαδικασία αγοράς θα ζητηθεί από το χρήστη να κάνει login (αν είναι ήδη εγγεγραμμένος) ή να δηλώσει τα στοιχεία στα οποία θα αποσταλεί το αγαθό. Αν ο χρήστης επιθυμεί, μπορεί, είτε να δηλώσει και ένα password, και, έτσι, τα στοιχεία του θα αποθηκευτούν για μελλοντικές συναλλαγές είτε να μη δηλώσει password, οπότε σε μελλοντικές συναλλαγές θα χρειαστεί να επαναλάβει εκ νέου την δήλωση των σχετικών στοιχείων.
Για την εγγραφή απαιτείται μόνο ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής αλληλογραφίας, τηλέφωνο επικοινωνίας και e-mail. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές.
Οι παραγγελίες γίνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου με τη συμπλήρωση και αποστολή της σχετικής φόρμας που υπάρχει στο Κατάστημα. H σύμβαση ολοκληρώνεται κατά τη στιγμή που ο χρήστης λαμβάνει ενημέρωση ότι η παραγγελία του έχει αποσταλεί ή είναι έτοιμη προς παραλαβή. Οι λοιπές ενημερώσεις για την κατάσταση της παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του χρήστη και αποστέλλονται με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο χρήστης. Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται και η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων που παραγγέλθηκαν. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του αγαθού ο χρήστης θα λαμβάνει σχετική ενημέρωση.
Πριν την αποστολή της παραγγελίας ο χρήστης, πέραν της γνώσεως των όρων του παρόντος, λαμβάνει γνώση και των εξής στοιχείων:
1. ότι αντισυμβαλλόμενος του χρήστη είναι η Εταιρεία, τα πλήρη στοιχεία της οποίας αναφέρονται στην αρχή του παρόντος,
2. τα κύρια χαρακτηριστικά των αγαθών που παραγγέλλονται,
3. τη συνολική τιμή των αγαθών, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλου τέλους καθώς και, όπου τυγχάνει εφαρμογής, όλες τις πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου και κάθε άλλη δαπάνη,
4. τις διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, της προθεσμίας εντός της οποίας η Εταιρεία αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά. Η αντικαταβολή δεν χρεώνεται με έξτρα έξοδα.
5. ότι ο χρήστης δύναται να υποβάλει οποιοδήποτε παράπονο του με οποιοδήποτε τρόπο και ιδίως με e-mail στη διεύθυνση sales@ProtoSol.gr και ότι η Εταιρεία, αφού εξετάσει το παράπονο θα επικοινωνήσει με τον χρήστη το συντομότερο δυνατό,
6. ότι με δεδομένο την χρήση του διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη σύναψη της σύμβασης, δεν υφίσταται καμία χρέωση του χρήστη εκ μέρους της Εταιρείας για τη χρήση του Καταστήματος,
7. ότι ο χρήστης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος που αναφέρονται κατωτέρω,
8. ότι η Εταιρεία υπέχει ευθύνη για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα καθώς και ότι η Εταιρεία παρέχει περαιτέρω εμπορική εγγύηση και υπηρεσίες υποστήριξης του χρήστη μετά την πώληση, σύμφωνα με τους κατωτέρω αναφερόμενους όρους,
9. ότι η Εταιρεία τηρεί απαρέγκλιτα τον Κώδικα Δεοντολογίας της «Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου» (ΕΠΑΜ) -αντίγραφο του οποίου μπορείτε να λάβετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.enepam.gr/images/stories/pdf/kodikas_deontologias.pdf – στην οποία ο χρήστης μπορεί επίσης να απευθυνθεί για οποιοδήποτε παράπονο ή αίτημα επανόρθωσης.
H Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές στις τιμές προϊόντων που εμφανίστηκαν σε χρόνο μεταγενέστερο της αγοράς με χαμηλότερη τιμή στο Κατάστημα.
Οι τυχόν προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στο Κατάστημα και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος. Για το λόγο αυτό, στα πλαίσια της καλής πίστης εφόσον ο χρήστης διαπιστώσει ότι κάποιο αγαθό προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσει στην παραγγελία του, οφείλει να επικοινωνήσει με την Εταιρεία με e-mail στη διεύθυνση info@ProtoSol.gr
Βάσει της νέας Ευρωπαϊκής Οδηγίας 11/2013 που ενσωματώθηκε στην Ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ70330/2015 και αφορά στην εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τον Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών ODR για την επίλυση διαφορών στις online συναλλαγές με το Κατάστημα.
3. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Στο Κατάστημα περιλαμβάνεται υλικό πνευματικής ιδιοκτησίας που ανήκει στην Εταιρεία και προστατεύεται από το νόμο. Όλα τα περιεχόμενα του Καταστήματος αποτελούν υλικό πνευματικής ιδιοκτησία της Εταιρείας (ή τρίτων συμβληθέντων με αυτή) και προστατεύονται από την ελληνική και διεθνή νομοθεσία. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή και αναμετάδοση του υλικού, χωρίς έγγραφη άδεια της Εταιρείας. Η εμφάνιση του υλικού αυτού στο Κατάστημα σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγεται μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
4. ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ – ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ
Η τιμολόγηση των χρηστών μπορεί να γίνει με απόδειξη λιανικής, παραδοτέα κατά την παράδοση-παραλαβή του αγαθού.
Για αποστολές προϊόντων εντός Ελλάδος, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ως τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση ή πιστωτική κάρτα. Στην περίπτωση επιλογής της πληρωμής με αντικαταβολή, ο χρήστης υποχρεούται να καταβάλει το συνολικό ποσό στο ταχυδρομείο ή στον υπάλληλο του courier που θα προσκομίσει το δέμα. Στην περίπτωση επιλογής με πιστωτική κάρτα, θα γίνει αντίστοιχη χρέωση στο λογαριασμό της κάρτας του χρήστη.
Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με πιστωτική κάρτα μέσω του Καταστήματος θα εμφανίζονται στον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας του χρήστη με την αιτιολογία «ProtoSol.gr». Σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι έχει γίνει δόλια χρήση της πιστωτικής κάρτας τρίτου χωρίς υπαιτιότητά του, η χρέωσή αυτή δύναται να ακυρωθεί κατόπιν αιτήματος στην Τράπεζα που έχει εκδώσει την πιστωτική κάρτα, η οποία οφείλει να διερευνήσει την καταγγελία. Για το λόγο αυτό κάθε ζημιωθείς τρίτος υποχρεούται αμέσως μόλις αντιληφθεί ότι συνέβη το γεγονός αυτό να προβεί σε ενημέρωση της εκδούσας Τράπεζας, ώστε να ακυρωθεί αυτή και να αποκλεισθεί η χρήση της από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.
Και στις δύο περιπτώσεις γίνεται επιστροφή χρημάτων, εάν ο χρήστης αποφασίσει να επιστρέψει το προϊόν. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής ο χρήστης λαμβάνει επιταγή ημέρας, ενώ στις περιπτώσεις αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας γίνεται άμεση πίστωση της κάρτας.
Παραγγελίες αποστέλλονται προς Ελλάδα και Κύπρο.
5. ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
Τα αγαθά μπορούν να αποσταλούν από την Εταιρεία, στον τόπο που θα υποδείξει ο χρήστης στη φόρμα παραγγελίας. Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από τον τόπο προορισμού.
Τα ακριβή έξοδα αποστολής εμφανίζονται αυτόματα στο καλάθι αγορών.
Η Εταιρεία θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποστείλει τα προϊόντα με courier, εντός Ελλάδος, εντός 12 εργασίμων (Δευτέρα έως Παρασκευή) ημερών και στην Κύπρο, εντός 20 εργάσιμων ημερών. Η μέγιστη προθεσμία παράδοσης δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 30 ημέρες.
Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρείας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η Εταιρεία δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ανωτέρα Βία σημαίνει οποιοδήποτε συμβάν που βρίσκεται εκτός της σφαίρας ελέγχου της Εταιρείας και το οποίο δεν θα μπορούσε να προβλέψει και να αποτρέψει και έχει ως αποτέλεσμα αδυναμία της Εταιρείας να εκπληρώσει, εν όλω ή εν μέρει, οποιαδήποτε υποχρέωσή της από τη σύμβαση. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον του ενός μηνός, η σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης πέραν της χρονικής στιγμής που συμφωνήθηκε, ο χρήστης οφείλει να ζητήσει από την Εταιρεία να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων και μόνο σε περίπτωση που δεν παραδοθούν τα αγαθά εντός αυτής της επιπλέον προθεσμίας, δικαιούται ο χρήστης να καταγγείλει τη σύμβαση. Τα ανωτέρω δεν εφαρμόζονται όταν η παράδοση εντός της συμφωνημένης προθεσμίας είναι σημαντική, λαμβανομένων υπόψη όλων των περιστάσεων που περιέβαλαν τη σύναψη της σύμβασης, ή εάν ο χρήστης έχει ενημερώσει την Εταιρεία, πριν από τη σύναψη της σύμβασης, ότι η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι μία ορισμένη ημερομηνία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, αν η Εταιρεία παραλείψει να παραδώσει τα αγαθά κατά τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον χρήστη, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση αμέσως. Μόλις καταγγελθεί η σύμβαση, η Εταιρεία οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.
Η κυριότητα των αγαθών μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση του τιμήματος. Ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών μετατίθεται στον χρήστη, όταν αυτός ή κάποιο τρίτο μέρος το οποίο ορίζεται σχετικά από αυτόν και είναι διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή των αγαθών. Εντούτοις, ο κίνδυνος μετατίθεται στον χρήστη κατά την παράδοση σε μεταφορέα, εάν ο χρήστης ζήτησε να μεταφερθούν τα αγαθά από μεταφορέα της επιλογής του και αυτός δεν προσφέρθηκε από την Εταιρεία (με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων του χρήστη έναντι του μεταφορέα αυτού).
6. ΕΓΓΥΗΣΗ
Σε περίπτωση ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του αγαθού, ο χρήστης δικαιούται, κατ’ επιλογήν του α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο αγοραστής επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Εταιρεία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο. Τα παραπάνω δικαιώματα του χρήστη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά πράγματα.
Η Εταιρεία παρέχει τη νόμιμη εγγύηση, η οποία ανέρχεται πάντοτε σε τουλάχιστον 2 έτη βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
7. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Ο χρήστης δύναται, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας να ακυρώσει μία παραγγελία που έδωσε με οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας, ώστε αυτή να μην εκτελεστεί, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί.
Ο χρήστης δύναται, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των αγαθών στον χρήστη (ή την παράδοση σε μεταφορέα που επέλεξε ο χρήστης διαφορετικό από αυτόν που προσέφερε η Εταιρεία), να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση που σύναψε με την Εταιρεία (δηλαδή, για όλα τα αγαθά κάθε παραγγελίας). Ο χρήστης οφείλει, στη περίπτωση αυτή, να επιστρέψει με μέσο της επιλογής του και με δικά του έξοδα τα αγαθά στην Εταιρεία, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση. Ο χρήστης φέρει ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Με απλά λόγια, το αγαθό πρέπει να είναι σε κατάσταση τέτοια η οποία να επιτρέπει την επαναπώλησή του, επομένως μπορείτε να δοκιμάσετε το αγαθό, αλλά όχι να το χρησιμοποιήσετε. Ενδεικτικά, αν αγοράσατε παπούτσια, μπορείτε να τα δοκιμάσετε στο σπίτι, αλλά όχι να τα φορέσετε έξω. Το επιστρεφόμενο αγαθό θα πρέπει, επιπλέον, να είναι όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας. Η Εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου ο χρήστης παράσχει στην Εταιρεία αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Ο χρήστης δύναται να επιστρέψει ο ίδιος το αγαθό στην έδρα της Εταιρείας. Αγαθό το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι ισχύουσες διατάξεις του ν. 2251/1994 περί υπαναχωρήσεως.
Εναλλακτικά, σε περίπτωση που ο χρήστης δεν επιθυμεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δικαιούται, εντός της αυτής ως άνω προθεσμίας υπαναχώρησης (10 ημέρες από την παράδοση κλπ), να αντικαταστήσει οποιοδήποτε αγαθό της παραγγελίας με άλλο αγαθό, στην ίδια ως άνω κατάσταση, χωρίς, στην περίπτωση αυτή, να χρεωθεί (ο χρήστης) με νέα έξοδα αποστολής.
Τα δικαιώματα ακύρωσης, υπαναχώρησης ή αντικατάστασης δεν πρέπει να συγχέονται με την περίπτωση ελαττωματικών αγαθών, καθώς αυτά καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.
8. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ
Η χρήση του Καταστήματος και κάθε σύμβαση που συνάπτεται μέσω αυτού διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών, και υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Αθήνας, κατά ρητή παρέκταση αρμοδιότητας.
Οποιοσδήποτε εκ των ανωτέρω όρων καταστεί αντίθετος προς την ισχύουσα νομοθεσία, παύει αυτοδικαίως να ισχύει, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων. Εάν οποιοδήποτε τμήμα σύμβασης που συνάπτεται μέσω του Καταστήματος αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει.
Η Εταιρεία δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, κανένα μέρος δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.
Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου).
Σε περίπτωση χρήσης του καταστήματος από άλλη χώρα εκτός Ελλάδας, ο χρήστης υποχρεούται να τηρεί και τη νομοθεσία της χώρας αυτής.
Οι παραπάνω όροι αποτελούν την πλήρη συμφωνία με την Εταιρεία, η οποία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει ή να διαγράφει όλους τους όρους του παρόντος, χωρίς καμία προειδοποίηση. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή.